Saturday 1 June 2013

KaMi BuDdYz ! KaMi TaKkAn TeRpIsAh !

Assalamualaikum
hai hai hai hai :P ahaha yeay jumpa lagi xD
owh btw entri sebelum ni dah kantoi dengan ijat -_-
aiseh malu iteww :3
GEDIK !!
btw nak buat camner ==' redha je la kan
ijat biase je , oke bagus la aku pon x nak serius sangat xD
hemm kenapa tajuk besar kecik besar kecik ni ?? =='
ahaha saja je tu 
Baru2 ni beberapa hari jugak la aku luangkan masa dengan geng kecik aku dulu2
sumpah rindu diorang :')
Syasya , Alwani , Sofea , Atierah , Along and adik aku sendiri
aku keluar pon sebab aku fikir lepas ni aku dah bz study
bila je nak jumpa kan ??
so aku jumpa la sekarang xD
btw aku kesian dengan sofea
siap post kat wall lagi suruh jumpa die xD
padahal dah jumpa pon :P
dia la selalu datang rumah aku lepak 2 , pasni tak ada dah :')
take care sopek
wuuuu ko la satu2nya manusia selalu jumpa aku ahaha
pasni tak ada dah twizzer :P ahahahaha tapi time aku blik minggu aku akan suruh kau dtg jugak
ahahah twizzer lagi :P


alwani pakai baju BN tu :P ahaha bakor ! ahahaha ah tak kire la die sokong mana janji kami kawan ^^ itu lebih baik ~ jangan disebabkan politik , kami pecah :')
NO WAY ! syasya sakai k sakai :P ahaha
abaikan muka pecah tu :P
depan pulak tu ahaha aku la fotografer nye -_-
haih ~


tengok sofea ngarut -_- macam aku nak gi luar negara je , apa pon tak bleh minah ni . haih =='





and i will miss this little mak cik dua ekor :P yang selalu teman aku naik kereta gi kedai je pon ahah
beli barang dapur , ade keberanian bawak kereta pon sebab diorang ni :) kehkeh
bye2 mak cik cleaner rumah juga mak cik paling pemalas kat rumah :P
and buuu (mickey) hang jgn comey sgt la :3 aku geram ahahah


barang after packing semua ~ all is well and alhamdulillah selesai kemas =='
nampak sikit tapi dalam beg hitam tu penuh woo
mickey tu saja landing situ =.= mesti dia thu aku nak snap pic 
ahahahaha xD

 Dan Akhirnya
esok aku akan melangkah juga ke UiTM Seri Iskandar , Bota , Ipoh , Perak ~
btw ade 3 kenalan rapat rapat yang sama kampus dengan aku ..
mak cik aku si idayu :P ahaha adik mak aku lee . die tggl 1 sem lagi 
Farah Athirah , haa yang ni tak leh kata apa la -_-
memang jodoh betul aku dengan minah ni ahahaha
dari form 1 sampai la masuk U
and lastly Aisyah Hamid , sebenarnya aku terkejut gak dapat tahu dia sama dgn aku
baru hari ni tahu =='
ngek , dan lagi terkejut rupenye dia budak PRA DIPLOMA Perdagangan sama macam aku
-_- dua2 minah ni budak selangor 
haa memang bagus ,
bila balik KL boleh balik sekali ahaha
kenapa aku kenal diorang berdua ?
sebab kitorang bertiga asal dari sekolah menengah yang sama
SMA AL-WOSTO :)
hee ~
and ade gak budak lain tapi kenal dalam fb , dekat grup batch1995 ;D
thanks Taiko Dota ^^

btw gudluck for all UiTM in Malaysia students :D


Hasmira Hakimi ;D

No comments: