Sunday 23 June 2013

k3l!ru s3nd!r!

Assalamualaikum ..
hemm tak tahu nak cakap apa dengan entri ni ..
tengok je la pic ni .
aku tak dapat nak gambarkan perasaan aku dengan menulis juga berkata2
yang pasti ...
Sedih aku , Kecewa aku , Gembira aku , Sakit aku , Sayang aku , Cinta aku ,
Terharu aku , Gelisahnya aku ..
Hanya Allah S.W.T yang dapat gambarkan ,
dapat terangkan betapa pentingnya manusia dalam gambar ni dalam hidup aku
bukan kekasih , bukan juga manusia yang lebih dari seorang kekasih ..
tapi tidak aku tahu kenapa aku jatuh sayang pada manusia ni ,
perasaan yang aku alami sekarang sungguh berbeza dengan lelaki2 yang lain.
:')
Hanya Allah yang memahami apa yang aku rasa dan alami sekarang
 





:')
Aku kelu untuk berkata2 kenapa perlu ada dia dalam fone mahupun laptop aku .
Mesej2 dia dia dalam inbox hampir 1000 mesej antara conversation dia dengan aku

Subhanallah walhamdulillah walailahaillah ,
Hanya kuasa-Mu sahaja dapat mengubah segalanya
bantu la hamba-Mu ni Ya Allah 
:')
Aku Amat Menyayangi Dirinya
....

No comments: