Friday, 12 July 2013

Tabahkan Hatiku Ya Allah

Salam pertemuan kembali :)
Alhamdulillah sekarang dah masuk 3 Ramadhan . first time puasa di UiTM . hee btw asrama sunyi gila . ramai sangat balik minggu ni , rugi aku tak balik . haish .. btw kenapa dengan entri aku ni ?
hemm aku pon tak reti nak cakap macam mana , so kalau nampak ayat aku syok sendiri tu mohon jangan gelak , aq tengah sedih gila ni . sedih tak habis je aku ni , pasal apa lagi
manusia jugak

Semenjak 2 menjak ni ijat dah jarang layan mesej , dah sampai 3 hari tak mesej , kalau mesej pon sekali 2 balas pastu hilang macam tu ..
jenis aku pula mula la fikir lain .. hemm maybe dia dah ada yang istimewa .
tapi dia cakap dia tak ada , tapi kenapa dia abai mesej ? cakap je la aox dah bosan dengan koi jat even kita hanya kawan , aq tak tahu kenapa aku perlu sedih sebab benda bodoh ni .
aku dah mula memaki diri
aku jatuh sayang lagi setelah hati aku kecewa dengan laki . aku tak mintak semua ni
aq cuba siang malam doa mintak kat Allah suapaya buang apa aku rasa ni ,
aku tak nak menangis lagi . aku dah penat menangis , aku dah penat sakit sebab ni . aku tahu aku tak kuat lari dari ni semua . semua ni hanya nafsu perasaan je tapi kenapa aku pandang laki 
aku tak serius ? kenapa sekarang mesti ijat ? apa yang istimewa pada dia sampai aku sanggup memperbodohkan diri aku ?
aku dah terasa macam tunggul bila mesej dia tapi 1 pon tak balas . bagi la tahu kalau dah ada istimewa , sekurang2 nya aku tak ganggu dia lagi , yang aku tahu aku nak tengok dia bahagia .
ye ~ aku tak pernah jumpa ijat tapi aku tak tahu apa yang aku rasa , boleh dikatakan setiap masa aku fikirkan dia . apa yang istimewanya dia ni sampai aku jadi macam ni sampaikan otak aku berfikir .. meskipun dia ada yang istimewa setia la sampai mati hasmira .. 
kenapa benda ni berlaku saat aku kecewa dengan lelaki ?
kenapa ?
aku dah cuba tak nak mesej dia tapi 2 3 hari lepas tu dia pulak mesej aku ..
dia tak tahu ke setiap kata2 keramat yang aku tulis adalah keramat bagi aku walaupun tidak dia , memang dia pandang aku sama je macam perempuan lain , tiada yang istimewa . aku ni just tempat lepaskan bosan , ye aku memang tempat lepaskan bosan je untuk laki ni !!
Ya Allah .. aku perit menanggung rindu , aku sakit merasa suka .. 
aku benci membuahkan cinta .
kenapa aku selemah ni Ya Allah ?
adakah kerana bebanan dosa yang aku tanggung sehingga Kau menghukum aku sebegini ?
betapa banyaknya dosa aku Ya Allah sehinggakan perasaan halus ini juga yang Kau uji kan padaku
kenapa tidak luka badan , kenapa tidak hilang ingatan :'/
aku tak suka dengan apa yang aku rasa sekarang ni 
aku benci ijat
aku sayang ijat


Ijat ~ bagi tahu koi kalau aox rasa aox ada orang lain , bagitahu kalau aox sibuk , bagitahu kalau aox tak perlukan koi lagi .. tak perlu la koi buat terhegeh2 kat aox macam orang bodoh . koi ade gak perasaan . kasar2 koi , koi masih perempuan ..
perempuan yang cengeng . perempuan yang masih kebudakan
perempuan yang masih tak dapat nak fikir dengan baik ..
fizikal mencerminkan peribadi koi jat .
koi tahu aox ada rupa , boleh pilih perempuan yang jauh lebih baik , cantik , tinggi segala .
koi tahu koi tak sempurna macam diorang tu semua tapi tolong bagitahu kalau koi perlu undurkan diri
koi rela daripada koi seksa perasaan koi sendiri ..
mintak maaf sebab block aox . koi terpaksa sebab koi tak nak lagi seksa diri koi ..
mungkin kat sini koi senyum koi gelak dengan kawan 
dalam hati siapa je tahu selain Dia
hati koi sakit .
aox terlalu baik ..
koi pon tak layak jadi kawan aox  
kerja aku menangis dalam hati ,
aku tak suka tunjuk kat kawan2 aku
dalam solat pon aku boleh fikir pasal dia
pastu mula la maki diri depan Allah sebab tak khusyuk pasal ni
tak ada orang lain ke koi nak fikir selain aox dalam solat koi ni ?//


Dia memang hanya dia
Ku selalu memikirkannya
Tak pernah ada habisnya
Benar dia, benar hanya dia
Ku selalu menginginkannya
Belaian dari tangannya
Mungkin hanya dia
Harta yang paling terindah
Di perjalanan hidupku
Sejak derap denyut nadiku
Mungkin hanya dia
Indahnya sangat berbeda
Ku haus merindukannya
..
Ku ingin kau tahu isi hatiku
Kaulah yang terakhir dalam hidupku
Tak ada yang lain hanya kamu
Tak pernah ada
Takkan pernah ada
Benar dia, benar hanya dia
Ku selalu menginginkannya
Belaian dari tangannya
Mungkin hanya dia
Indahnya sangat berbeda
Ku haus merindukannya
..
Ku ingin kau selalu di fikiranku
Kau yang selalu larut dalam darahku
Tak ada yang lain
Hanya kamu
Tak pernah ada
Takkan pernah ada
aku dah penat dengan semua ni :') harap 1 hari ada orang dapat hilangkan

No comments: