Sunday, 14 July 2013

See Again Next Time If Allah Created Something To Us

why im created this ? u know what . now my feeling so worst .. tak dapat digambarkan
dengan kata2 , hanya Allah je tahu apa aku rasa sekarang .
aku dah memutuskan hubungan persahabatan yang hampir setahun terjalin kerana
hendak menyedapkan hati . lagi2 dibulan mulia ni .
terukkan aku ? :')
Ya Allah .. kenapa benda ni terjadi saat aku ingin kecapi kebahagiaan ? aku tak layak ke untuk bahagia dgn mana2 laki sampaikan aku sanggup menipu dia ?
maafkan koi ijat . koi dah tipu aox :')
koi tipu pasal koi sakit , jangan marahkan intan sebab intan tak tahu apa2 .. koi cuma mintak tolong dia je .. kenapa koi buat macam tu ? koi nak tengok keprihatinan aox kat koi . aox pernah cakap koi kawan rapat . apa reaksi aox bila dapat tahu koi sakit . dan paling penting koi dah tipu aox pasal mesej kawan koi tu
ye ~ mesej tu koi yang tulis , tiada 'kawan' di situ
kalau ditakdirkan aox baca blog koi ni .
mungkin lebih hebat kencangnya kemarahan aox pada koi sebab mesej tu tapi dah terlambat. koi pasti aox tak menyesal sebab sekarang koi
dah pon pergi dari hidup aox 
tak perlu bersusah payah lagi aox nak marah sebab semua ni 
koi tahu aox kecewa , terkilan dengan tindakan bodoh koi ni 
koi pernah cakap yang koi benci bila koi sukakan orang .
koi suka buat benda bodoh . ni semua salah koi ..
lagi bertambah sedih bila koi senang2 marah aox padahal dalam hati Allah je tahu macam mana
koi menangis sebab marahkan aox , 
siapa lah koi nak marah aox mcm tu sekali
koi mintak maaf ..


semua ni salah aku sebab kitorang jadi macam ni .
aku marahkan dia and gelarkan playboy bukan saja2 tapi aku tak nak jadi macam watak dalam novel
''PLAYBOY ITU SUAMIKU?''
aku bukan pegang watak utama , 
tapi watak perempuan yang dipermainkan . rela ke aku ?
tidak sesekali , hati aku bukan untuk dipermainkan
mungkin aku bodoh dgn membiarkan ijat selamber bersayang bagai 
walau pun aku dah menghalang , tapi aku degilkan hati dengan mengatakan 'aku tak kesah'
tuhan je tahu betapa bahagianya aku
bila disayangi
walaupon dipenuhi penipuan :')
bagi aku , dapat rasa sikit pun jadi la walaupun tipu
tapi tanpa sedar hati aku mula dah tak keruan dengan tindakan dia
mungkin sebelum bagi aku itu biase tapi kelama2an perasaan tu menjadi luar biasa selepas
kekecewaan aku terhadap kamal
keprihatinan ijat terhadap aku selama ini yang aku butakan hanya kerana mengejar bayangan 
kamal ariff
ye aku tak nak biarkan dia terus menyentuh lagi mana2 hati perempuan ..
cukup la stick to one , thats enough . why must more than one ?
apa yang nak dia dalam hidup untuk puaskan hati ?
boleh dikatakan selalu mimpi aku dibayangi wajahnya bahkan fizikal dia
kenapa dia ?? 
dan kenapa aku pandang lelaki yang lain aku rasa kosong ??
kenapa ijat yang aku fikir lepas tu ? 
kenapa mesti dia walaupun sesaat aku tak pernah bertemu dengan die jauh sekali untuk bersemuka ?
apa kene dengan aku ni ??
  sakit hati aku memikirkan hal ni
padahal banyak lagi yang aku boleh buat untuk bahagia .
sejujurnya setiap kali kawan2 kelas bercerita pasal pasangan masing2 hati mana tak cemburu melihat kebahagiaan diorang ?
aku hanya manusia yang sempurna akal tapi mengejar bayangan yang tak pernah aku tahu rupanya
menyukai dalam diam
merindu dalam doa
mencintai dalam hati
dia sebahagian dalam hidup aku
dia ibarat separuh nyawaku
dia ibarat penawar dalam hidup
dia juga racun dalam diriku
bila rindu , aku scroll balik semua mesej dia yang lama2
tak puas lagi , aku cuba termenung
membayangkan kebahagiaan aku dengan dia
meskipun die bukan tercipta untukku
biarlah dia di dalam hati selamanya
sayang aku pada dia , setia sampai mati
jika aku diberi peluang untuk menjadi sebahagiaan daripada hidupnya
kan ku korban seluruh jiwa ragaku untuk membahagiakan dia siang dan malamku
itu janji untuk sang suami
:')
tidak pernah aku putus doa semoga dia yang terbaik buatku
walaupon marah , kecewa , terkilan masih bersarang dalam hati kerana kelakuan dia
sejahat2 dia , hatiku tidak menafikan yang dia lah manusia yang paling aku sayang
sayang kerana membantu aku dalam segala urusan agama
ingatkan dia lalu aku teringatkan Allah S.W.T :')
kalau la semua mesej2 dia yang berbaur kebahagiaan tu menjadi realiti suatu hari
aku lah manusia paling bahagia dalam dunia
Ya Allah jagakan dia buatku ,
meski Kau tidak ciptakan dia buatku
tapi Kau berikanlah jodoh yang jauh lebih baik dari diriku yang kejam ini
kejam terhadap MOHD IZZAT
kejam kerana menyeksa perasaan diri bahkan dirinya juga
aku terlalu rindukan dia
rindu setengah mati
apa yang aku mampu buat hanya berdoa
berdoa untuk kebaikan , kebahagiaan dia :')
dan setiap bait2 cinta yang aku ugkapkan , luahkan , tuliskan
adalah benar dan telus dari hati
bukan saja2 ataupun permainan
aku sedang menggambarkan perasaan sebenar aku terhadap dia
meskipun dia memikirkan aku main2 

hati mana tidak sakit merasa kehilangan ?
siapa nak kehilangan orang yang disayangi lagi2 dah lama terpahat dalam hati
benda dah berlaku . ni semua mimpi buruk sebab aku dah kehilangan dia
serius aku dah terasa lemah bila sehari tak ada mesej dari dia
Ya Allah sakitnya hati



aq tak ingat bila aq edit gambar ni
dah lama
tapi bagi aku
gambar ni lawa ..
gambar ni penghubung :')


We Friends Never Die ~


aox terlalu baik untuk berkawan dengan manusia jahat macam koi ..

No comments: