Sunday 19 May 2013

UPU Result

Bsimillahirrahmanirrahim ~

:: Assalamualaikum and selamat sejahtera ~ syukur ke hadrat Ilahi kerana masih bernafas sehingga sekarang dan selawat ke atas junjungan Baginda Rasulullah s.a.w , moga2 kita semua memperolehi syafaat baginda di akhirat nanti , In Sha Allah ::



''When Allah desires good for someone , He tries them with hardship''


come back for new entri ? woo :O
for what ye ??
yeah , pasal result UPU 
sedih ? itu memang but Allah dah tetapkan rezeki masing2 kan ??
so aku buat muka redha , senyum gila , pasrah , sengih tak ikhlas lalu
ahahahaha
tapi aku tak risau sangat sebab aku dah ada perancangan..
macam aku tulis tadi 
Allah dah tetapkan rezeki masing2 lagipun 
tak semestinya budak pergi U tu budak pandai belaka
sebab ramai budak 3,4,5 A's tak dapat
budak 1,2 A's ade D ade E yang dapat 
see ?? Universiti bukan pengukuran
kepada kejayaan
jadi kepada yang tidak berjaya tu jangan sedih jangan frust menonggeng jangan bunuh diri
banyak lagi cara kita nak sambung belajar
kolej ada , Pra-Dip ada , Kolej usahama pon ada
kolej usahama free seyh sama dgn Pra Dip
cuma Pra Dip ni bazir masa sikit la sbab 6 bulan belaja baru dpt ambik DIPLOMA
jom apply ramai2 
hehehehe

Trut Trut Trut

aq ada kawan dapat UIA , tapi dia tak pergi , die pergi Matriks kat mana entah 
dia kata UIA jauh ..
walauweyh kalau aku jadi dia memang meloncat la .
aku dah la suka belaja jauh2 lepas tu
dapat pulak UIA .
UIA ??!! 
tak nak ke ?? 
==' pelik aku dgn die ,
ahaha aku geram nak sepak lelaju bila dia selamber buang tawaran tu
kalau la offer tu boleh bagi , aku ambik je tawaran die tu ,
memang cita2 nak masuk UIA T_T


Tapi dah tak ade rezeki ~

btw sekarang aku tunggu jawapan dari PRA-DIPLOMA 23 MEI ni
kalau dapat , tarikh intake 5/6 ni,
kalau tak dapat jugak PRA-DIP tu ,
aku pergi IIC (International Islamic College) dekat Batu Muda , Gombak
dekat rumah je -_- ahaha
bawak kereta mengulang pon boleh
tapi aku x nak dok rumah :P
ahahaha
so aku tunggu 2 ni je ,
yang kolej tu biar la mahal asalkan aku boleh belajar
dan aku akan banggakan abah aku
cita2 aku nak tengok abah nangis melihat kejayaan aku
menangis sebab dapat kembangkan perniagaan dia
in sha Allah :D
doakan kak yong abah and umi 
kak yong mungkin malas dekat rumah
ahahaha
tapi in sha Allah kak yong rajinkan diri dengan bidang perniagaan ni


wassalam 



el_sinatra

 

No comments: