Thursday 14 March 2013

Dia Masih Tidak Menyedari Semua Ini

:: Assalamualaikum and selamat sejahtera ~ syukur ke hadrat Ilahi kerana masih bernafas sehingga sekarang dan selawat ke atas junjungan Baginda Rasulullah s.a.w , moga2 kita semua memperolehi syafaat baginda di akhirat nanti , In Sha Allah ::

macam cepat pulak saya update kan ?? :P btw baca saja apa yang saya tulis ^^

Awak Masih Tidak Menyedari ~

Awak masih tidak menyedari : bahawa hampir separuh mati saya mengejar dan menyukai awak
 Awak masih tidak menyedari : bahawa sehabis ikhlas saya menerima awak walaupun macam2 spekulasi awak tentang saya
Awak masih tidak menyedari : saya selalu abaikan tidur malam hanya kerana saya menunggu awak pulang dari kerja
Awak masih tidak menyedari : yang saya cuba untuk menghilangkan letih awak dan cuba buat awak tersenyum ketika pulang dari kerja
Awak masih tidak menyedari : seboleh mungkin saya mengambil berat tentang awak
Awak masih tidak menyedari : seboleh mungkin saya cuba menghilangkan bosan awak di twitter
Awak masih tidak menyedari : seboleh mungkin saya cuba mencuri perhatian awak meskipun waktu itu saya sibuk melayan orang lain
Awak masih tidak menyedari : bahawa tiada lagi saya memburukkan nama awak mahupun mention awak di facebook mahupun twitter
Awak masih tidak menyedari : bahawa saya bukan yang dulu yang memaki dan menghina awak
Awak masih tidak menyedari: bahawa saya sedang berubah untuk menjaga hati awak tapi awak bagaikan mengejek perubahan saya
Awak masih tidak menyedari : bahawa saya selalu berdoa moga Allah bukakkan jalan buat saya dan bukakkan pintu hati awak untuk saya
Awak masih tidak menyedari : yang saya ingin menjadi yang terbaik di mata awak
Awak masih tidak menyedari : yang saya sedang bertungkus lumus , sehabis baik dan seboleh mungkin menjaga perasaan awak tapi apa yang awak cakap pada saya adalah ''awak selalu emo''
Awak masih tidak menyedari : bahawa saya sedang berperang dengan perasaan sendiri untuk menghalau amarah saya pada awak
Awak masih tidak menyedari : betapa sakitnya hati saya saat awak mengata tentang diri saya
Awak masih tidak menyedari : betapa sakitnya hati saya saat awak menceritakan perihal orang yang awak suka pada saya sedangkan awak tahu hampir seluruh jiwa saya menyukai awak
Awak masih tidak menyedari : bahawa saya ikhlas menolong awak untuk lihat awak bahagia dengan orang yang awak suka meskipun perasaan saya bagi dihiris2 tombak
Awak masih tidak menyedari : bahawa saya bukan saja2 mengatakan pada perempuan tu tentang perasaan awak
Awak masih tidak menyedari : yang saya ingin lihat awak bahagia dengan perempuan tu meskipun awak bukan untuk saya
Awak masih tidak menyedari : yang saya selalu mendoakan kesihatan kesejahteraan awk
Awak masih tidak menyedari : betapa susahnya menjadi seorang perempuan yang sanggup buang sifat malu , tunjukkan sifat keberanian dengan mengatakan ''saya suka awak'' hanya kerana awak
Awak masih tidak menyedari : tentang keikhlasan saya kerana awak membutakan hati awak untuk saya
 Awak masih tidak menyedari : kerana ALLAH saya memilih awak tapi awk ego mengatakan semua ini public semata
 Awak masih tidak menyedari : bukan sengaja saya mengatakan ini semua kepada public .. ini kerana bukti saya bukan main2
 Awak masih tidak menyedari : saya tingglkan dunia yang digelar HOT kerana awak semata2

Awak masih tidak menyedari ini semua kerana awak sudah membutakan hati awak buat saya , awak sudah memandang buruk pada saya selamanya , awak suka fikir bukan2 pasal saya , awak tidak lagi memberi peluang , awak suka melulu , hati awak sudah keras dek tembok dinding ego , awak langsung tidak berfikir sebaik2nya , kerana apa ?? kerana ... selamanya saya buruk di mata awak . tiada indah lagi di mata awak pada diri saya . saya bagaikan hamba yang hina dan hina untuk selamanya sebelum dibebaskan , awak dah sahkan segalanya sebelum awak kenal saya secara berdepan , awak dah sahkan segalanya walaupun kita kita kenal dalam laman sosial . awak dah sahkan segalanya sebelum kite kenal dalam setahun . awak terlalu mengikut kata hati yang kotor .. 

~ Awak masih tidak menyedari ini semua .. Mungkin setelah saya tiada di muka bumi baru awak akan sedar semua ni ~ :)
~ Terima kasih atas sikap ''AWAK YANG MASIH TIDAK MENYEDARI'' ~



No comments: