Thursday 20 December 2012

Salam pembuka bicara ~
By the way entri kali ni agak melaut sikit :3 , just luahan hati for someone yg aku minat ? maybe =.= . Aq harap tak kesah la xD hehehe , thanks sapa2 yang sudi bca entri ni :D kalau nak komen , komen je la ~


Salam for u Mr.Coco Crunh (crush la ngek) .. oke saya tahu entri saya ni dah bertambah lebih2 menyerabutkan kepala otak anda :3 maaf ye . tapi ni luahan saya , up to you la nak baca ke tk nak :3 x nak paksa . saya tahu kita baru je kenal tu pon dalam fb . maaf sekali lagi dengan pengakuan tibe2 dari saya , saya tahu awak terkejut sangat , saya x pinta tapi hati meronta nak bagitahu ,, maaf mr.coco crunh .. satu pintaku :') sudikan la awak menjadi yg terakhir dalam hidup saya , orang yg terakhir saya lihat tatkala mata saya menutup menghadap Ilahi ~ saya tahu masih awal nak bgi perasaan awk yg itu , tapi awak boleh putik sekiranya awak 'memiliki' saya . saya tak minta sekarang .. saya mengharapkan 'PERCINTAAN SELEPAS BERNIKAH' . saya tahu dgn keadaan kita yg berjauhan agak sukar untuk mendapatkan kepercayaan awak . jangan pernah samakan org yg pernah bertakhta dalam hati awak dulu mcm diri saya , ye kami perempuan tapi hati lain2 . semenjak awak dikecewakan percintaan jarak jauh , awak tidak cepat melatah memilih pasangan , begitu besar dugaan saya untuk memiliki sang kumbang satu ni :D orang mengajar saya erti tidak berputus asa . saya tahu saya ibarat 'perigi mencari timba' tapi saya tahu sebab awak yg mahal saya jadi mcm ni . sedangkan awak , pandang saya mcm kosong ~ sedangkan Saidatina Khadijah yg meminang Baginda Rasulullah S.A.W .. tapi saya tidak seberani itu .. saya tahu susah untuk awak percaya saya :') saya faham .. kalau orang lain dalam masa sehari boleh dapat kapel sbb saya tahu itu bukan serius namanye , saya sanggup tunggu awak untuk dapat 'serius' itu . kali ni saya bukan main2 :'( saya nak sesuatu yg biar la diredhai ALLAH . saya sanggup tunggu , tolong bagi saya peluang . setiap hari berbekal doa dgn nama ALLAH S.W.T serta diselitkan nama awk , saya harap Allah perkenankan doa saya yg satu ni. say sanggup tunggu awak kalau awak sudi :D permintaan ini bukan main2 . saya nak belajar erti setia jarak jauh , erti kesabaran mendapat hasil , erti kerinduan yg makin mendalam , erti pertambahan kasih sayang tatkala kita dipisahkan jarak


Saya cuba pegang kata2 ni walaupon perit :')
~ Saya tidak setabah Zulaikha menambat hati Yusuf .
~ Saya tidak seberani Khadijah meminang Muhamad .
~ Saya tidak sekaya Balqis membeli hati Sulaiman . 

Tapi saya tahu saya boleh menerima diri awak serta kelemahan awak



 Saya akan tunggu awak :') ~ wallahualam

Sekian , terima kasih . assalamualaikum .. 




[ sH4rm!4 ]






No comments: