Thursday 5 January 2017

22 Tahun , Seketul Hasmira Hakimi dan Cintanya

Assalamulaikum ..

Well my latest updated is on 2014 . How fast time flies . Really something towards us .. Hey guys . Long time no see and im just doing fine , nothing best nothing less and i dont have nothing to tell you about , but i have some confession .

Yes ! is about my man , i mean my boy . im sure you'll read this . We've been through thick and thin since 19/8/2015 eventhough we're going to end this relationship but we still together till now . I know you're doing something good that i've never seen . We're apart , i dont know how's you doing now from your side and you dont know what im doing here . Are you well or not , loyalty to me or not , fine or not . Too many doubt was played in my mind . Im sorry .

Kamu terlalu baik, bahkan saya mengagumi kamu . Jangan ditanya dari mana saya tahu. Tilik itik di dalam air , sudah tahu mana jantan mana betina . Walaupun bukan pasti sepenuhnya.

Bukan sebab tak sayang dan bukanlah sebab dah tak ada perasaan . Masih sayang , masih suka dan juga masih cinta . Masih ada perasaan dan masih ada kamu di dalam hati .

Maaf andai kata , mulut ini selalu menghiris hati dan perasaan .
Maaf andai kata , mulut ini selalu memadamkan semangat di dalam diri kamu .
Maaf andai kata , diri ini selalu menjatuhkan kamu dalam diam .
Maaf andai kata , segala tentang diri ini tidak mampu menyenangkan hati dan diri kamu .
Maaf dari hujung kaki hujung rambut sebab tak ada tentang diri saya yang mampu bagi kamu senyuman gelak ketawa even menambahkan semangat 😔


Tak apa lah , tempoh pon dah ada . If you were wish to dont want hold this burden , just let it go as you wish . Im waiting and ready for it . I know we'll come to the end but i dont know whether there is something beatiful or something bad with your decision , please make it wisely . If we're not meant together , i always pray the best for the person who i'd love them before including you . May your life become better than before . If you are wish to stay , im sorry if i keep hurting you day by day . im sorry for my weaknessess . I cant be like other girls which more pretty more polite than me . I am me , i am Hasmira Hakimi 😊 But no matter what . Macam mana kesakitan yang saya bagi pada awak , sayang saya tak pernah berubah hingga sekarang . Awak yang saya cari untuk setiap hari saya , awak yang saya rindu hari hari saya , awak yang ada dalam fikiran hari hari saya . Awa segalanya pada umur saya 22 tahun :)

No comments: