Monday 28 July 2014

A mEmOrY ..

Hai ~ Hai ~ Hai !!
hahahahaha

Salam Syawal dan Salam Lebaran semua :D
well first day raya 2014 ni aku tak ada selfie for first raya ..
sedih ..
sebabnya aku tak pakai tudung so tak boleh nak selfie .. (tak pakai tudung sebab stay rumah tak gi mana)
hemm ..
sebenarnya aku rindu dengan ( My Diamond Girl and My Precious Guy )
siapa diorang ?
orang yang rapat dengan aku mungkin kenal ahaha
and aku dihalang oleh My Diamond Girl daripada wish raya kepasa My Precious Guy
kejam ~ T.T
yes ijat ...
ahahah lagipun koi perlu paksa diri buat semua ni ..
tunaikan hajat koi yang satu ni , yang susah betul koi nak laksanakan
dan sekarang koi tengah menunaikan hajat koi
''takkan mula cari aok lagi , takkan contact aok lagi''
kira tak boleh berborak dengan aok langsung ..
sebab nak ubati luka yang belum lagi sembuh
hahahaha well koi masih sayangkan aok ..
aok kawan koi kan ??
:D
mungkin koi banyak sakit hati dengan 'kealpaan' aok tentang segala kenangan dulu
aok sepertinya memang tak ingat apa apa yang pernah berlaku pada kita dua
jawapan aok senang ..
''entah''
''tak ingat''
''eh koi pernah cakap ke ?''
pada aok senang luahkan perkataan ni
tapi dalam hati koi ..
 tuhan sajalah tahu



 
tak tahu la nak cakap macam mana ..
aok banyak lepas tangan dalam something ..
ijat ..
berhenti la sentuh hati perempuan :) tolong la
mungkin koi dah kena
tapi jangan la perempuan lain ..

well ..
meskipun banyak kelukaan dalam hati dengan sikap aok ..
dalam hati tiada perkataan putus kawan bagi koi
sebab koi sayangkan aok ..
ego dalam terpaksa ..
terpaksa lepaskan aok pergi ..
perlahan-lahan dari hati ..
persahabatan yang hampir 3 tahun lebih walaupun bermula dari laman sosial .. 

Selamat Hari Raya biey ~ Selamat Hari Raya sayang ..


Selamat Hari Raya baby !! the green one is my babyboo .. omomomo hahahah aok pakai la macam mana intan .. aok tetap comel bagi koi !! koi mintak ampun and mintak maaf kalau banyak sangat salah koi ke aok .. ahaha rindu aok T.T

terjumpa pic ni time bukak wc tadi . jadi nampaknya dia tukar dp raya ahahah tak boleh nak wish terangan jadi cakap sini je la .. Selamar Hari Raya ijat !! koi sayang aok ! kah patut la ada orang kata hidung kita sama ahaha opss :O





HAHAHA nampak dua bijik lappy ni ?? well lappy kami berdua sama ! yg mcm robot tu Pacific Rim and thats mine , the other one is Ijat's own , lappy jantan and lappy betina ahaha ade ke ?? xD mulanya ijat post pic toblerone and time tu dia nak pujuk aku dengan toblerone tu , toblerone tu atas lappy dia so aku pon macam .. ''eh takkan lappy dia sama dgn aku kot?'' then tanya la dia , and dia pon jawap ''hahaha fuck , aah sama lappy'' mamat ni sebab lappy sama sanggup dia mencarut !! =..= hilang sudah babak romantik kitorang dua time tu ahaha kong ajaq ! aku memang mengenali dia as fanatic Avenged Sevenfold (A7X) dalam masa pasal A7X ni aku teringat lagi sorang manusia yang fanatic jugak tapi hahaha aku terpaksa lepaskan kesemuanya pasal leaki tu pergi sebab ..
ade la ahahaha

 and i dont why .. i love this picture  

hahahaha

senyummu menawan , menawan ..

kau buat hatiku tertawan , tertawan ..

puihh ahahahah
 






candid picture yang aku ambik time event dulu
roti telur 2 keping ..
aku tak leh makan time ni sebab tak ada mood
pasal mamat ni la -_-
sakit hati kot ..
gewwwrammm jewwwrrr ~


wateber is .. i miss you a lot ..
:'D

No comments: