Monday 17 March 2014

humm ~

Pengalaman hitam menjadi iktibar. Zaman di mana aku rasa tersangat la bodoh . start dari form  3 and pengakhiran form 5 yang aku rasa macam aku ni murah sangat. Meratapi kehilangan .. yes orang kata pengalaman mendewasakan kita, kadang aku tersalah langkah juga. Jatuh tidak terus bangun tapi mengaduh kesakitan sedang Allah menunggu ratapan aku , sedih .. selalu lupakan dia. Lalai mengejar cinta manusia sampai dah renggang dengan manusia pun still mengharapkan orang lagi. Selalu motivasikan diri ‘’bangun la hasmira. Berhenti mengejar bayngan, kesedihan menyapa diri, kau hanya menyeksa jiwa, bangkit lah .. buka lah mata. Masa depan yang cerah sedang menunggu, abaikan cinta manusia, kembali lah ke jalan Allah .’’ Allah :’(

Cukup la lelaki tu yang terakhir aku berani meluahkan, cukup lah lelaki itu yang pertama tidak mengetahui apa yang aku rasakan. Biar ia kekal rahsia bersama Allah .

Kadang aku takut, ye takut . meski rahsia aku takut kehilangan lagi. Sahabat tidak pernah berhenti nasihat ‘’hasmira, benda tak mustahil. Kuasa Allah tu Maha Luas. Tiada yang mustahil bagi-Nya’’ 

Baik . dia lelaki yang pertama yang tidak tahu apa aku rasa . In sha Allah J

Aku ingin memperbaiki diri sebelum aku masuk zon selesa untuk bercinta dengan Rahmat Allah

Aku masih hina, masih jahil ingin memiliki seseorang yang aku rasa terlalu sempurna di mata

Masih belum mampu menjadi solehah, belum mampu menyempurnakan aurat tapi aku tetap mencuba,

Saya minta maaf atas keterlanjuran yang saya pernah lakukan, keterlaluan menekan , terlebih siasat tentang diri dia (macam la lelaki tu baca =_= ahahaha )

Aku takut apa aku rasa ni tak lama, tapi bagi aku bila apa yang aku rasa ni dibalas balik, aku rasa tak mustahil kalau aku kekalkan rasa tu and terus setia

Ye .. aku tak harapkan kapel tapi aku harapkan zauj, aku tak harapkan kekasih separuh masa tapi aku harapkan kekasih halal hingga ke syurga .

Tak perlu kapel, cukup sekadar aku mengetahui jika kau benar2 rasa apa yang aku rasa . dari situ aku akan terus minta perasaan itu kekal dan diredhai Allah :) . perasaan yang sama adalah anugerah. perasaan yang hadir tu biar lah kerana Allah. aku masih lemah .. bimbing la aku :') 

Supaya masing2 boleh terima kekurangan dan saling membimbing kekurangan itu menjadi lebih baik ..
(aah aku kebudakan =_= ahahahaha, pendek :P)

Mintak maaf atas segala keterlanjuran .. aku harap aku akan terus belaja mencintai Allah lebih dari manusia :D

No comments: